dijous, 15 de març del 2012

Entrevista a Ricard Vázquez



Avui entrevistem a un dels professors més emblemàtics del nostre institut

Quans anys portes a l'institut Bellvitge?
32 anys

Per què vas escollir ser professor de Geografia?
La vaig escollir pels mapes

Què és el que més t'agrada de la teva matèria?
Els mapes

Ens podries explicar alguna anècdota graciosa que t'hagi passat durant els teus anys com a professor?
Haver tingut d'alumnes a alumnes que ara són els pares de qui tinc avui dia a classe. Això em reconforta perquè veig que la vida continua.

De petit volies ser professor?

A quina edat vas començar a treballar?
Els 22 anys

"Haver tingut d'alumnes a alumnes que ara són els pares de qui tinc avui dia a classe em reconforta, perquè veig que la vida continua."

Has treballat en altres llocs a part del teu treball com a professor?
No, sempre de professor

A més de socials, dones alguna una altra assignatura?
A més de fer classe de Socials a 3r d'ESO, faig classes d´Història d'Espanya i de Geografia a 2n de Batxillerat.Tot i que al llarg de la meva carrera he impartit de tot: Francés (la meva llengua materna és aquest idioma); Llatí, Història del Món Contemporani, Història de L'Art...)

Què és el que més t'agrada del nostre institut i el que menys?
El que més m'agrada són les relacions personals que s´han establert sempre entre els professors i les relacions entre els professors i els alumnes. El clima que es respira es fonamental per poder fer la nostra tasca de professionals.

Quin consell donaries als joves estudiants d'avui en dia?
Que siguin persones sobretot, que no perdin el temps i que s'esforcin, perquè és un valor ( l'esforç) que els servirà per tota la vida i és un valor que es construeix des de que som joves.

B.Barreira

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada