dimarts, 18 de desembre del 2012

ARTICLE D'OPINIÓ: Xarxa de carrils bici

La bici és un mitjà de transport que té un paper important en la mobilitat quotidiana de les ciutats. És una forma alternativa de moure's pels carrers; és més pràctica, sana, sostenible, no fa fums, no fa soroll i no consumeix derivats del petroli.
Per tots els motius que he explicat, crec que haurien de posar  més carrils bici a l'Hospitalet, doncs mentre vaig a entrenar, el vianants em diuen que vagi pels carrils bici i jo sempre els hi dic que no n'hi ha fins on jo vaig, per això, des d'aquí, vull demanar que pensin en ampliar els llocs preparats per circular-hi amb bicicleta, ben fets, ja que els que existeixen no són suficients i en algunes ocasions no estan en bones condicions.
A. Llambo
























































1 comentari:

  1. M'agrada aquesta notícia que parla de que posin mes carrils bici.

    ResponElimina