dijous, 10 de gener del 2013

L'equip de futbol americà de L'Hospitalet aconsegueix la vuitena

L'equip "Pioners" celebrant la victòria
L'equip de futbol americà de L'Hospitalet va jugar el dissabte la final de la copa d'Espanya contra els "Óssos" de Madrid al poliesportiu "Cerro del telégrafo de Rivas de Madrid". Actualment, els "Pioners" són els actuals campions d'aquesta competició.
El partit del passat dissabte els va fer aconseguir la seva onzena final de la Copa d'Espanya i van sumar el vuitè títol de la competició. Aquest equip es l'actual campió de la Copa d'Espanya i Lliga Nacional.

R.Arriaga

15 comentaris:

  1. Molt interesant no sabia que hi havia un equip de fútbol americà a l'Hospitalet

    ResponElimina
  2. Es molt interesant aquest reportatge perquè jo si m’apunto a futbol americà m'agradaria anar a aquest equip i m'agrada saber aquesta noticia sobre els “Pioners”.

    ResponElimina
  3. Me a agradat molt aquest comentari, mai havia escoltat parlar de aquest equip de rugbi els "Pioners".

    ResponElimina
  4. Molt interesant aquest article Enorabona a l'equip.

    ResponElimina
  5. M'agradat molta aquesta ja que jo tampoc sabia que havia equip de futbol Americà a l'Hospitalet i es molt interesan

    ResponElimina
  6. M'ha agradat molt el article, enhorabona als Pioner.

    ResponElimina
  7. Què és noti l'esportivitat de L'Hospitalet!!

    ResponElimina
  8. Esta molt bé el teu article m'agrada molt.

    ResponElimina
  9. Hola Rodri molt bona aquesta noticia, felicitats, segueis treballant aixi.

    ResponElimina
  10. Molt interessant,m'agrada molt aquest equip i sobre tot el futbol Americà

    ResponElimina
  11. Molt bé Rodrigo, este equip es una pasada, segueix aixi Rodrigo

    ResponElimina
  12. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  13. M'ha agradat la teva noticia.

    ResponElimina
  14. Està molt interessant la teva notícia.

    ResponElimina
  15. M´ha agradat molt al teu article,ha estat interesant.

    ResponElimina