dijous, 19 de gener del 2012

OPINIÓ: Discoteques que discriminen

Aquest any he anat a una discoteca que es diu "UP & DOWN", no m'ha agradat gens que no deixin entrar a uns amics perquè són del Marroc. Em van explicar que l' altre dia davant d' aquesta discoteca hi van veure una baralla d'àrabs i per aixòara no els deixen entrar. Amb això em vull referir que no tots són iguals, que ells no tenen que pagar el que facin altres persones per ser del mateix país .Tampoc m' agrada gens que alguns nois no els deixin entrar per les bambes que porten o pel tall de cabell. Jo crec que no té res a veure això amb tenir ganes de divertir-se. Algunes vegades em quedo sorpresa, perquè a les noies les deixen entrar vestides com volen i als nois no. Penso que per ballar i passar-s'ho bé, no importa com vas vestit, ni d' on ets!
M.Martínez

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada