dilluns, 12 de desembre del 2011

Entrevista a l'Alfons. Encarregat de la cantina del nostre Institut


1. T'agrada el teu ofici?
Sí, m'agrada molt.

2. Quan va ser la primera vegada que vas treballar a l'institut?
Va ser fa tres cursos.

3. T'agradaria ser professor?
No, no m'agradaria.

4.És molt dura la feina al bar de l'institut?
No, no és molt dura.

5. Més o menys quants entrepans et compren a diari?
Uns 15 entrepans, els que es venen més són els de frankfurt.

6.T'agrada estar en aquest institut o prefereixes un altre?
En aquest institut, m'agrada molt i hi estic molt content.

7.Quina cosa és la que es ven més a la cantina? Els Jumpers.
Quina cosa es ven menys? Els bollycaos.

8. Sempre t'has dedicat a aquest treball?
No, abans treballava de publicitari i m'agradava molt.
Per què vas cambiar?
Perque em vaig quedar sense feina.

9. Si tinguessis oportunitat de montar un bar, ho faries?
Si m'agradaria molt, la meva dona i jo el montaríem a la platja.

10.Quan eres petit volies treballar en un bar?
No.
11. Què volies ser de petit? Publicitari pero ja ho he fet.
Alex.C.

1 comentari:

  1. Hola Alex m'ha agradat molt la teva entrevista a l'Alfons. Jo no sabia que el que menys es comprava són els bollycaos. Fins aviat.

    ResponElimina