dilluns, 24 d’octubre del 2011

ENTREVISTA A XISCO LÓPEZ

"EL CONSERGE ESCOLAR"


1.-Quants anys tens?
Tinc 41 anys.

2.-Quants anys portes a l'institut?
8 anys.

3.-Quines coses fas al centre?
La vigilància del centre, faig fotocòpies i manteniment de la maquinària del centre.
4.-Quines coses t'agradam del teu treball? I quines no t'agraden?
M'agrada el tracte amb el públic. I el
que menys m'agrada és matinar.

5.-Tens hobbis? Quins són?
Sí, m'agrada molt la informàtica i la música.

6.-Quina és la cosa més divertida que t'ha passat a la feina?
Ballar amb els companys, ho faig cada dos per tres, jeje...

7.-Has pensat en canviar-te de treball? Per què?
No, perquè tinc una altra feina, sóc amo d'un bar.

8.-Per la mostra cultural et vam veure tocar en un grup, quin grup és i com va sorgir la idea?
El grup es diu "IB3", i va sorgir parlant amb uns alumnes, vam tenir la idea de formar un grup. Em venia de gust tocar amb els alumnes del centre.

9.-Quins instruments toques?
La bateria, perquè des de que petit m'agradava molt, i qualsevol instrument de percussió; el cajón flamenco, bongos, conga, etc.

10.-Us han sortit moltes actuacions?
No, moltes no, algunes, i paguen molt poques vegades, és més una distracció que una altra cosa. Ens paguen uns 40€ o 50€ per persona.













M.J.Fernández

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada